dijous, 20 de gener del 2011

Valoració Final CTIC i PAC4

En aquesta darrera Pac, s’ha notat que el grup estava més consolidat i amb experiència acumulada de les altres PAC’s ens ha permès realitzar la feina a fer, tot i que en teníem molta, sense tant d’estrès i por de no poder arribar. Per mi l’estrès han estat els Nadals. Alguns dies vaig pensar que no ho resistirà, de sopars i dinars d’empresa a festes familiars i al arribar a casa la UOC. Francament una bogeria....Ha merescut la pena.

La valoració final de la meva participació en Ctic no pot ser altra que una felicitació tant al consultor com a tots els companys de Ctic i especialment als meus companys de grup ja que el denominador comú en tot el semestre ha estat la millora continua junt amb respecte i educació en totes les aportacions.

No ha estat una tasca gens fàcil però si molt gratificant tant en el resultats del treball realitzat com amb la relació amb tots vosaltres, de tot s’aprèn, i en aquesta experiència jo he assolit competències acadèmiques però encara més personals. Ha estat un gran repte el realitzar un projecte virtual en quan al contingut com en la forma. El desconeixement de les eines per a desenvolupar-lo, cada eina ha suposat una incertesa inicial i una feina afegida. Hi he dedicat moltes hores, moltes més de les que jo havia planificat i això m’ha distorsionat una mica ja què vol dir hores de dormir i l’endemà sant tornem-hi. Ha estat un semestre complicat però el suport en els companys ho ha fet molt portador.

Per acabar vull dir que ha estat una experiència molt enriquidora tant a nivell acadèmic com personal.

Gràcies Silvia i Ramón pel vostre suport i el saber fer.

Molta sort a tots,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada