dilluns, 27 de desembre del 2010

Valoració

Bé, a poc a poc anem agafant-li el fil aço de les noves tecnologies,que no es el mateix dir que el fat-gen una cosa que currar-la tú, vaig fins el coll en esta experiència nova per a mi de estudiar desprès de més de 20 anys, he agafat 5 assignatures aquest semestre i no done abast però a poc a poc vaig agafant hàbits perduts en el temps,les dos primeres Pac m'ha costat molt integrar-me dins les eines de treball virtual ( encara algunes voltes vaig molt perdut) la feina que estem fen em sembla fantàstica allò que veus que va prenent forma el que fas es genial.

Les companyes que he tingut la sort de conèixer a aquest treball sols puc dir que treballen de valent i sempre estan dispostes a anar per feina.

en definitiva estic gaudint molt de aquesta assignatura i en quant al consultor sempre dispost a resoldre qualsevol dubte.

com deia una Gossada
7 de desembre de 2010 18:17

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada